shima setelah aku kau miliki


Bm A D Dikejar bayang-bayang resah Em F Bm Bila hatimu masih tak berubah Em A D G Enggan di punya dan di penjara A D F Belaian cintaku ini Bm A D Aku bukan lelaki yang tewas Em F Bm Bisa menyembah walau ku di tolak Em A D G Biar di uji kanan dan kiri A D Kau kan tetap ku miliki Chorus. Antara lagu-lagu popularnya ialah Di Sebalik Sejuta Wajah Setelah.


Shima Setelah Aku Kau Miliki In My Feelings Feelings Aku

Beliau dikenali dengan menyampaikan lagu rock yang bernada tinggi sangat memukau peminat muzik rock tanahair suatu masa dahulu.

. Ku Nazhatul Shima Ku Kamaruzzaman lahir 12 September 1969 atau lebih dikenali dengan mononim Shima merupakan seorang penyanyi wanita Malaysia. D A Bm Tiada lafas yang lebih agung A D Kalimah cintamu A.


Koleksi Lagu Lagu Balada Menggamit Kenangan Oleh Ella Haida Ziana Zain Shima Dan Banyak Lagi Youtube Cool Lyrics Songs Youtube

Related : shima setelah aku kau miliki.